سفارش تبلیغ
صبا ویژن







جناب آقای حجة السلام رفسنجانی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات شما در ماه مبارک رمضان این ماه بزرگ الهی ، برخود لازم دیدم نکاتی را در خصوص نامه جنون آمیز و هجویه خائن فراری خطاب به حضرتعالی را به این شرح متذکر شویم.

کدیور که از چهره های معاند شناسنامه دار با جمهوری اسلامی ایران می باشد و هم اکنون بصورت رسمی در خدمت و بعبارت درست تر در مزدوری غرب علیه ایران بسر می برد نامه ای سراسر اتهام و فریب را علیه رهبری معظم انقلاب اسلامی خطاب به شما منتشر کرده است.

دراین نامه برخی از اتفاقات حادث شده است که نیازمند پاسخ فوری شما به این هجویات مسلم می باشد و هر نوع سکوت قطعا از منظر ملت ایران عملی نا بخشودنی و ماندگار در سابقه ذهنی ملت ایران قلمداد خواهد شد.

1_ نامبرده مدعی شده است که نامه را خطاب به مردم نوشته است ، حال آنکه شما در این نامه مورد خطاب قرار گرفته اید و آنچنان که وضعیت سیاسی کشور نشان میدهد طبیعتا شما مجرای مناسبی برای طرح مطالبات عمومی شناخته نمیشوید ، پس این ادعا از اساس باطل است و سخن گفتن با مردم آداب و مجاری خاص خود را داراست.

2_ نامبرده شما را درصف حامیان کودتای ننگین سبز قرار داده است که جدا یکی از مظاهر جفا در حق شخصیت جنابعالی و بزرگترین اتهامی است که میتوان متوجه یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد که می بایست شما دراین رابطه صراحتا موضع خود را اعلام نمایید.

3_ همانطور که پیش بینی میشد برخی از اظهارات نسنجیده شما باز هم بهانه ای در دست دشمنان نظام اسلامی شد تا ایشان بتوانند ازین دست اویز ها برای طرح نقطه نظرات شیطانی و ابلهانه شان بهر برداری نمایند بنابر این ضرورت دارد شما اظهارات نه چندان مطلوبتان درباره شرایط سیاسی کشور را که احتمالا به سبب موج سواری سیاسی عرضه شده است را اصلاح انرا برای افکار عمومی توضیح دهید.

4_ مزدور مذکور کوشیده است تا عملا با نگارش نامه ای خطاب به شما عبارات و تخیلات توهین امیزش نسبت به رهبری معظم انقلاب را با زبان شما مطرح کند و باصطلاح برای خودش نقطه اتکای مشروعیتی بیافریند ، حال آنکه از منظر ملت اعتبار شما ناشی از اعتبار و احترامی است که رهبری معظم انقلاب اسلامی به شما بخشیده اند و همه ما بدون ایشان در پیشگاه ملت از اعتباری برخوردار نخواهیم بود.

5_ نامبرده در سلسله جملاتی همچنین تلاش کرده است تا ضمن القای اینکه بر اساس قانون اساسی نامه اش را به رشته تحریر دراورده است و پایبند به اصول این قانون است ، ساختار قانون اساسی و مهمترین اصول و خطوط آنرا تحریف و مورد خدشه قرار دهد و درباره آنها شبهه آفرینی نماید البته با ادبیاتی کاملا مغرضانه و بی اثر.

حمله به ساحت قانون اساسی در مراتبی پایین تر همانند حمله به شخصیت رهبری عزیز انقلاب مهم و در خور توجه است و شما می بایست بعنوان فردی که دراین راه هزینه شده اید فورا پاسخگو باشید.

6_ شاید شما میل نداشته باشید بدلیل وزن اندک مزدور مذکور پاسخی به این فرد بدهید که مبادا اظهاران مغرضانه وی منتشر و تبلیغ شود اما آنچه اهمیت دارد این است که به برکت وجود فضای باز در کشور این گونه اراجیف مخاطبان خاص خود را پیدا کرده و توسعه می یابند پس ضروری است تا شما نیز پاسخ های شفاف خود را به این لجن پراکنتی های مذبوحانه عرضه نمایید.

7_ بار دیگر این نامه ثابت کرد که دشمنان نظام اسلامی نمی خواهند شما را در کنار و بعنوان یار و سرباز رهبری معظم انقلاب اسلامی ببینند که این امر مسئولیت شما را از هر زمان دیگری بیشتر می کند و نیازمند واکنش صریح و شفاف شماست و بدون شک افکار عمومی به قضاوت رویکرد شما نشسته است.

8_ متاسفانه همانطور که قبلا هم پیش بینی می شد اختلاف افکنی به مدد غفلت و ناهوشیاری نخبگان وابسته به نظام اسلامی ، همچنان مهترین عامل مانور های سیاسی شکست خورده دشمن است ، بنابر این طبیعتا مردم منتظر عمل و تصمیم صحیح نخبگان در شرایط کنونی هستند.

البته با انتشار این دست توهماتی آب دریای بیکران ولایت به پوزه سگ و سگانی نجس نخواهد شد و مردم ثابت کردند که حاضرند در مسیر حمایت از آرمان های اساسی نظام اسلامی همانند دی و بهمن 1388 حماسه بیافرینند و چشمهای بیدار این حضور میلیونها نفری و بهم متصل را دیدند و فورا مسیر خود را از جریانی که محکوم به شکست و سرشکستگی است جدا کردند.

آنچه امروز بیشتر از هر زمانی مورد نشانه روی قرار گرفته است وجاهت جنابعالی در عرصه داخلی و بین المللی است که مزدورانی همچون کدیور که مسئولیت بی حرمتی علیه رهبری معظم انقلاب را بدست گرفته اند عاملان و بانیان آن می باشند.

کسانیکه تنها افتخارشان استفراغ دوباره اندیشه های رذیلانه غربی است و فداکردن اندیشه و آرمان های پاک اسلامی و انسانی بنام اومانیسم و سکولاریسم و کاسنیکه هنوز نمی دانند اسلام امام خمینی اسلام انقلابی و اسلام ناب بود و نه ‌آن اسلامک رحمانی در پناه حلقه های شیطانی فراماسونری.

امروز مانند همان زمانی است که تمام ظلمت در برابر تمام خوبی ها و منبع نور ایستاده است و انتخاب کاری بسیار ساده و لازم است.

امید ان داریم شما با هوشیاری و درایت لازم این توطئه ناچیز اما به غایت منافقانه را که در لباس دین و روحانیت تعقیب می شود را خنثی نمایید.

 

و عاقبت امر ازآن تقوا پیشگان است

جمعی ازدانشجویان دانشگاههای استان مرکزی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]


    در اولین روز از ماه مبارک رمضان، منشور فعالیت «شورای هماهنگی فعالان سایبری

    انقلاب اسلامی» به تصویب اعضاء رسید.
    دبیر موقت این شورا در گفتگو با
      خبرنگار فصل انتظار  اعلام کرد در چهارمین جلسه شورا در مورد
    مسائل گوناگونی
    تبادل نظر شد که منشور فعالیت شورا با رای قاطع اعضاء به تصویبرسید.


    روح الله سیفیان در ادامه افزود: این منشور که در سه فصل و 17 ماده تنظیم
    شده
    است راهبرد و خط مشی شورا را مشخص خواهد کرد
    .
    وی در توضیح اهداف مندرج در
    منشور نیز گفت: این شورا تلاش دارد با برگزاری هم
    اندیشی ها و کارگاه های آموزشی
    و اردوهای تربیتی و همچنین حمایت های معنوی اعضا
    از یکدیگر، سطح تکنیکی و
    محتوایی فعالان جوان انقلابی را هر چه بیشتر ارتقابخشد.


    دبیرموقت این شورا در پایان از تمامی فعالان سایبری حامی گفتمان انقلاب
    اسلامی
    دعوت کرد تا در صورت تمایل به همکاری و عضویت در کارگروههای تخصصی این
    شورا با
    رایانامه
    info@ccirca.ir ارتباط برقرار نمایند.
    گفتنی است این شورا در 29 خرداد امسال اعلام موجودیت کرده بود؛
    اسامی اعضای
    موسس این شورا که این منشور را به تصویب رسانده اند به قرار ذیل می
    باشد:

    مهدی نیکخواه مدیر سایت بچه های قلم، محسن اردستانی مدیر سایت مبارز کلیپ،
    محمد رضا فصاحت مدیر سایت نورقدس جوان، حسین عسگری نماینده سایت خبری نقدنیوز،
    میثم نیلی  فعال حوزه سایبر ،  محمد حسن حیدری مدیر سایت روشنگری، منصور امینی
    مدیر سایت شهید آوینی، علی کریمی مدیر پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی، میثم حسنی
    مدیر سایت دوئل،  علی فلاح مدیر شبکه اجتماعی ایرانیان نت ایران ، خانم فاطمه
    سادات موسوی مدیر جنبش وبلاگی غدیر، روح الله سیفیان فعال حوزه سایبر ، حسن
    میثمی فعال حوزه سایبر، امیر امید نژاد مدیر گروه دیده بان و ارتش سایبری
    لرستان،  محمدعلی محمدی فعال حوزه سایبر،  رضا فقیهی  نماینده سایت فور ویزیت و

    جهاد مجازی،

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان