سفارش تبلیغ
صبا ویژن







دومین گردهمایی حزب الله سایبر با عنوان "کلیک‏های پایداری" و با تجلیل از فعالان سایبری عرصه‏ی جهاد و شهادت، پنجشنبه 31 شهریور ماه 1390 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تهران برگزار می‏شود

به گزارش روابط عمومی حزب الله سایبر، در این گردهمایی که همچون گذشته با حضور علاقمندان و فعالان مجازی برگزار خواهد شد، دکتر حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گفتنی است از دیگر برنامه‏های "کلیک‏های پایداری" ارتباط زنده صوتی و تصویری، خاطره گویی حمید داوودآبادی نویسنده و فعال رسانه‏ای حوزه دفاع مقدس و حماسه سرایی برادر غلامرضا کویتی پور و با تجلیل از فعالان سایبری عرصه جهاد و شهادت خواهد بود.

شایان ذکر است این مراسم پنجشنبه 31 شهریور رآس ساعت 16 تا نماز مغرب و عشاء در محل تالار سیدالشهداء میدان هفتم تیر، ابتدای خ شهید دکتر مفتح برگزار خواهد شد. حضور همه علاقمندان و فعالان سایبری در این مراسم بلامانع است.



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    دومین گردهمایی "حزب الله سایبر" همزمان با هفته دفاع مقدس، با عنوان "کلیک‏های پایداری" در تهران برگزار می‏گردد.

    hzbi-news01

    به گزارش روابط عمومی حزب الله سایبر، در این همایش که همزمان با هفته دفاع مقدس در تهران برگزار می‏شود، از فعالان سایبری عرصه جهاد و شهادت تجلیل و تقدیر خواهد شد.

    گفتنی است از دیگر برنامه‏های همایش "کلیک‏های پایداری"  سخنرانی، ارتباط زنده صوتی و تصویری، خاطره گویی و شعرخوانی، اجرای موسیقی حماسی و تجلیل از چهره‏های ماندگار سایبری عرصه جهاد و شهادت خواهد بود.

    چگونگی برگزاری، زمان، مکان و سایر اطلاعات از طریق همین پایگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

    ضمناً در روزهای آتی از کسانی که تاکنون با حزب الله سایبر در ارتباط بوده و یا از طریق همین پایگاه ثبت نام کرده‏اند بوسیله پیامک و پست الکترونیک دعوت خواهد شد. لذا در صورتی که اطلاعات خود را در پایگاه اطلاع رسانی حزب الله سایبر یا بصورت مکتوب در همایش‏های پیشین ثبت ننموده‏اید نسبت به تکمیل اطلاعات خود و یا ثبت نام جدید اقدام نمائید./

     



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]

    ((بسم الله الرحمن الرحیم))

    إِنَّ الَّذِین َقَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمّ َاسْتَقَامُوا تَتَنَـزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاتَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا (فصلت 30)

    63 سال پیش اگر یک مرد از میان سران و ملوک و سیاستمداران جهان پیدا میشد که حتى با یک کلمه جنایات رژیم منهوس صهیونیستى را محکوم کند امروز برادران و خواران ما مقاب چشم رسانه ها پرپر نمیشدند ، قدس عزیز در محاصره سگهاى صهیونیست نبود و غزه دیگر نفس هاى آخرش را نمیکشید .

    حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در سال 1948 میلادى آغاز شد و ما اکنون سال 2011 را پشت سر میگذاریم ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که چرا این احتلال اینقدر طول کشیده است ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که آیندگان براى سکوت امروزمان مقابل جور اشقیاء فردا برایمان چه حکم میکنند ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که دلیل سکوت سران دول عربى و اسلامى چیست ؟ ، آیا تا به حال فکر کرده ایم که این قوم کافر به چه جرأتى و با چه پشتوانه اى خاک پاک فلسطین را لگدمال میکنند ؟ و الخ ... ، آیا دلیل همه اینها بى غیرتى و خواب خرگوشى مدعیان آزادى نیست ؟

    ملت شریف ایران در طول تاریخ همیشه سردمدار دفاع از مظلومین و رنج کشیدگان بوده و خواهد بود ، هرچه شود و هر کارى که بکنند این حس آزادیخواهى در خون این مردم بزرگوار جریان دارد و سبب نمیشود که حتى براى لحظه اى چشمشان را به روى آنچه ستمگران از ظلم و جور میکنند ببندند .

    امام روح الله ( ره ) با نام گذارى آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس بنیان حرکتى جهانى و قدرتمند را بر ضد رژیم صهیونیستى و استکبار گذاشتند که تا به امروز هرچه بیشتر میگذرد شتابش بیشتر میشود و از باطنش هزاران فاضه در سرتاسر جهان متولد میشود براى یارى فلسطین .

     بارها فریاد بر آوردیم و از سران کشورهای عربی خواستیم تا مردم مظلوم فلسطین را در باز پس گیری حقوقشان کمک و یاری نمایند، اما تکلیف  سران کشورهاى عربى معلوم بود، آنها همیشه تاریخ غلام حلقه به گوش مستکبرین بوده اند و خواهند بود ،اما با بیداری اسلامی و بهتر است بگوییم بیداری جهانی مردم ازاده جهان در پی تحقق حقوق خود و مظلومین  بر خاسته اند و دیگر سکوت و خاموشی را جایز نمیدانند.

    و دیدم که مردم و امت اسلامی درکشورهای عربی چگونه با همت خود انقلاب کرده و دیکتاتور های حاکم بر کشورهای خود را سر نگون  و یا متنبه کردند.از اینکه مردم جهان بیدار شده و به فکر ازادی و رهایی از ستم و چور مستکبران و حاکمان نا بخرد هستند بسیار خدا وند را سپاسگزاریم و با این دید و این امید که روزی تمامی مردم جهان از زیر بار ستم ستمگران بیرون امده و خود سر نوشت خود را تعیین کنند.

    همچنین با آروزی تحقق خواسته امام راحل قدس سره که آزادی مردم ستمدیده فلسطین و قدس شریف  به دست امت اسلامی  است ان شا الله تعالی. 

    ما وبلاگ نویسان بر خود میدانیم همیشه و هرکجا در پی تحقق اوامر ولایت فقیه که بر گرفته شده از دستورات الهی پیامبر و ائمه اطهار می باشد کوشش و تلاش نماییم، لذا این بار در حرکتی خود جوش و کاملا مردمی در سطح وبلاگستان به جنبش وبلاگی بیداری جهانی و ازادی قدس شریف پرداخته و با نشر این بیانیه و باز نوشتن متن هایی در حمایت از این حرکت وبلاگی و نصب بنر این جنبش در تحقق آرمانهای ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب ان شا الله گامی موثر بر میداریم.باشد مورد قبول حق قرار گرفته و ان شا الله روزی برسد تا با یک جنبش تبریک به مردم فلسطین و رهبری این آزادی را جشن بگیریم.

    جنبش (( جنبش وبلاگی بیداری جهانی و ازادی قدس شریف )) بیانیه پایانى اش را وقتى صادر میکند که نسیم خوش آزادى در هواى غزه اشک را از چشمان برادران و خواهران ما بشیود و سرزمین مقدس فلسطین از شر کفار صهیونیست پاک شده باشد و این روز آنقدر هم دور نیست .

    و اما سخن آخر ... دوستان خوب و همراهان گرامى ، همانطور که در گذشته حرکات وبلاگى و جنبش هاى سایبرى مختلف با عزم والاى شما عزیزان در فضاى مجازى عطر خوش غیرت و آزادگرى طنین انداخت ، امروز بیاید دست در دست و قلم در کنار قلم حادثه اى دیگر را رقم بزنیم و به همه دنیا ثایت کنیم که : ما زنده برآنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگى ما عدم ماست .
    و من الله توفیق ،،،

    اعضاء پایگاه جبهه غدیرر و همه حامیان جنبش های وبلاگی

    (( جنبش وبلاگی بیداری جهانی و ازادی قدس شریف ))

    حامیان جنبش

    سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ  http://www.parsiblog.com/

    عمارنامه  ++++++++++

    بچه های قلم  +++++++

    پیشوا نیوز  +++++++++

    فصل انتظار  +++++

    جبهه وبلاگی جهادگران مجازی  ++++++

    سایت خبری رجا نیوز  ++++

    سایت حزب الله سایبر  ++++

    سایت سیاست ما  +++++

    پایگاه  فرهنگی اجتماعی اطلاع رسانی میبد جوان  ++++

    چنبش عدالتخواهی دانشجویی  +++++

    وبلاگ علمدار     ++++

    پارسا پرس  ++++



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :جبهه وبلاگی غدیر::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    طراح قالب سـرافـرازان